Planet Coaster 2: Parades Pack
Stå i spidsen for en fejring af den hidtil største Planet Coaster 2-pakke! Skab ekstravagante parader med farver, bevægelse og spænding i alle gader og stræder. Lav dine pladser til sprudlende, livlige hovedattraktioner, der byder på den perfekte velkomst med de nye landsbyomgivelser, og sig halløjsa til en charmerende ny entertainer. Lad fyrværkeriet begynde!
For første gang nogensinde i Planet Coaster-serien kan du skabe dine helt egne paradeoptog! Brug plantegninger til at komme i gang med at lave dine vogne til optog fra bunden med over 250 dekorationselementer til vogne. Parader kan justeres i det uendelige og kan fyldes med muntre farver, charmerende former og strålende dekorationselementer. Få paradeassistenter til at gå ved siden af paraderne, vælg dine yndlingsentertainere, der skal vinke fra paradevognene, og før optoget gennem gaderne i din park. Mens optogets vogne ruller forbi, strømmer gæsterne til gaderne for at vifte med entertainerflag, lysstave og nyde synet.
Planlæg den perfekte parade, og bestem, hvornår optoget starter, og hvor ofte det finder sted. Skab en tilpasset bane til din parade, der kører rundt om din park, eller vælg et åbent layout, der snorer sig gennem din park. Parader kan endda sættes på pause, så gæsterne har et øjeblik til at nyde alle detaljerne på dine flotte, nye paradevogne. Får du dem til at køre hver time, så de skaber energi hele dagen, eller vil du afslutte dagen i parken med en overdådig fejring? Fuldend det hele med flot fremvisning af pyroteknik med 19 blændende nye slags fyrværkeri.
Brug over 200 nye dekorationselementer til landsbyomgivelser til at skabe pladser til din park med udsmykkede murstensfacader og nostalgiske butiksfacader. En barbershopkvartet af robotfigurer synger til forbipasserende, mens håndmalede skilte tilføjer varme og personlighed. Overalt udfolder hverdagslivet sig stille og roligt.
Udover paraderne får byen også fem helt nye forlystelser. Højtflyvende rutsjebaner sørger for udsigten og får pulsen op, to børnevenlige familieforlystelser giver spænding for hele familien, og en ikonisk transportvogn bringer gæsterne fra A til B med stil. Med plantegninger, der kan bruges med det samme, og muligheder for tilpasning har du friheden til at skabe uforglemmelige oplevelser, som du synes, de skal være.
Mød landsbyens muntre borgmester Pipwhistle, der giver en finurlig og varm velkomst! Han letter på hatten, og konfettien daler ned over parkens stier til glæde for både byens borgere og gæster. Uanset om borgmester Pipwhistle tager imod gæster på torvet eller deltager i parader, spreder han energi, farver og legende glæde på enhver plads.
Det ville ikke være en parade uden spændende musik, som dine gæster kan nynne med på hele dagen – der er 6 friske, jazzede numre i Parades Pack!