Planet Coaster 2: Pakiet Parady
Zostań dyrygentem zabawy w największym jak dotąd pakiecie do Planet Coaster 2! Twórz wystawne parady, które wypełnią ulice kolorem, ruchem i emocjami. Zamień place w tętniące życiem serca parku, gdzie goście poczują się jak w domu – wszystko dzięki nowej scenerii Miasteczka. Powitaj też nowego, czarującego Artystę. Czas na fajerwerki!
Po raz pierwszy w serii Planet Coaster możesz tworzyć własne parady! Zacznij od gotowych schematów lub zbuduj platformę od podstaw, korzystając z ponad 250 elementów scenerii. Możliwości są nieograniczone – wypełnij paradę żywymi kolorami, uroczymi kształtami i świecącymi ozdobami. Umieść uczestników parady, którzy będą iść przy platformach, i wybierz ulubionych Artystów, którzy będą machać z wozów i poprowadzą procesję ulicami parku. Gdy platformy ruszą w trasę, goście zgromadzą się wzdłuż ulic z flagami Artystów i świetlnymi różdżkami w dłoniach, aby podziwiać widowisko.
Zaplanuj idealną paradę: wybierz porę rozpoczęcia i decyduj, jak często będzie się odbywać. Wytycz trasę parady dookoła parku, albo postaw na otwarty układ wijący się przez całą okolicę. Paradę można też wstrzymać – goście będą mieli wtedy chwilę, by docenić każdy detal twoich pięknych platform. Parady mogą przejeżdżać co godzinę i podkręcać atmosferę przez cały dzień lub wieńczyć dzień otwarcia parku. Zwieńcz wszystko zapierającym dech w piersiach pokazem pirotechnicznym – z aż 19 nowymi, olśniewającymi fajerwerkami!
Wykorzystaj ponad 200 nowych elementów scenerii Miasteczka, by zbudować place z ozdobnymi ceglanymi fasadami i nostalgicznymi witrynami sklepów. Kwartet animatronicznych postaci śpiewa dla przechodniów, a ręcznie malowane szyldy dodają ciepła i charakteru. Za każdym rogiem toczy się w spokojnym rytmie codzienne życie.
Razem z paradami do miasteczka zawita aż pięć nowych atrakcji. Wysokie kolejki górskie gwarantują zastrzyk adrenaliny, dwie przejażdżki dla młodszych zapewnią rozrywkę całej rodzinie, a kultowy tramwaj oferuje gościom stylową przejażdżkę z punktu A do punktu B. Dzięki gotowym schematom i opcjom personalizacji masz pełną swobodę tworzenia niezapomnianych wrażeń po swojemu.
Poznaj radosnego burmistrza Miasteczka, Pipwhistle'a – to istny wulkan fantazji i serdecznych powitań! Jedno skinienie kapelusza i na ścieżki twojego parku opada konfetti, wprawiając w zachwyt mieszkańców i gości. Czy jest na rynku, wita przybyłych, czy może maszeruje w paradzie – burmistrz Pipwhistle wnosi energię, kolor i zaraźliwą radość na każdy plac.
Nie ma parady bez porywającej muzyki, którą goście będą nucić przez cały dzień. W pakiecie Parady znajdziesz 6 żwawych, jazzowych utworów!