Planet Coaster 2: Geçit Törenleri Paketi
Bugüne kadarki en büyük Planet Coaster 2 paketiyle tam bir kutlama senfonisi düzenlemeye hazır mısın? Her caddede renk, hareket ve coşkuyla dolu görkemli geçit törenleri tasarla. Küçük Kasaba dekorasyonlarıyla meydanını hareketli, cıvıl cıvıl ve kusursuz bir karşılama alanına dönüştür! Sevimli ve yeni Animatörümüze "Hayo!" demeye de hazır ol. Havai Fişekler Başlasın!
Planet Coaster serisinde ilk kez muhteşem geçit törenleri tasarla! Şemaları kullanarak hızlıca başlayabilirsin. 250'den fazla dekor parçasıyla kendi geçit araçlarını sıfırdan tasarla! Sınır tanımayan özelleştirme seçenekleriyle geçit törenlerini neşeli renkler, sevimli şekiller ve ışıl ışıl parıldayan dekor parçalarıyla donat. Geçit törenine eşlik edecek geçit görevlilerini görevlendir. En sevdiğin Animatörleri seçerek ziyaretçileri geçit araçlarının üzerinden selamlamalarını ve geçit töreninin park caddelerindeki yürüyüşüne liderlik etmelerini sağla. Geçit araçları geçerken ziyaretçiler, ellerinde Animatör bayrakları ve ışıklı çubuklarla sokaklara akın edip bu muazzam görsel şölenin tadını çıkaracaklar.
Törenin saat kaçta başlayacağını ve hangi sıklıkla düzenleneceğini planlayarak kusursuz bir geçit töreni takvimi oluştur. Geçit törenin için parkın etrafını tamamen çevreleyen dairesel bir parkur çizebilir veya parkın içinden süzülüp giden ucu açık bir hat tasarlayabilirsin! Ayrıca geçit törenlerini istediğin an duraklatarak ziyaretçilerine son teknoloji ürünü geçit araçlarının tüm detaylarını inceleme fırsatı da sunabilirsin. Günün her saati enerji dolu bir atmosfer yaratmak için törenleri saat başı mı düzenleyeceksin, yoksa parkının kapanışını görkemli bir kutlamayla mı taçlandıracaksın? Tabii birbirinden göz alıcı 19 yeni havai fişek içeren büyüleyici bir piroteknik gösterisi de cabası!
200'den fazla yeni Küçük Kasaba dekor parçasını kullanarak süslü tuğla cephelere ve nostaljik dükkân vitrinlerine sahip meydanlar oluştur. Berber dörtlüsü animatronikleri yoldan geçenlere serenat yaparken elle boyanmış tabelalar ortama sıcaklık ve karakter katacak. Her köşe başında, gündelik hayatın sakin ritmine kendini bırakmak artık mümkün.
Küçük Kasaba'nın neşe dolu Belediye Başkanı Pipwhistle ile tanış. Yerinde duramayan, kıpır kıpır enerjisiyle başkan herkesi sıcak bir şekilde karşılar! Şapkasını hafifçe kaldırdığında parkın yollarına saçılan konfetiler, hem yerel halkı hem de ziyaretçileri sevindirir. Belediye Başkanı Pipwhistle, ister kasaba meydanında ziyaretçileri karşılasın ister geçit törenlerine katılsın; adım attığı her meydana enerji, renk ve oyunbaz bir neşe katar.