Planet Coaster 2: Silver Screen-pakke
Fremstil spektakulære kulisser og filmbaggrunde for at vække dine filmeventyr til live. Skab din drømmeby med flotte skyskrabere, omfattende detaljer i guld og elegant pudsede overflader. Med syv nervepirrende forlystelser og en særlig gæsteoptræden fra en helt ny entertainer. Lad os tage det fra starten!
Dette stjernespækkede ensemble byder på nye visuelle indslag og special effects, robotfigurer, køretøjer og omgivelser i vores hidtil største indholdspakke! Denne fantastiske pakke er fyldt med over 650 alsidige genstande til omgivelserne og en visionær ny entertainer: Cornell Butterworth!
Giv din park en glamourøs makeover i 1950'er-stil med dette fantastiske tema. Silver Screen Pack indeholder ikke bare ét, men hele tre unikke vægsæt med en blanding af glas, terrakottafliser, blanke fliser og gipsoverflader. Fuldend dit filmiske mesterværk med ekstravagante bygningsdetaljer i forskellige former og størrelser samt blændende messingdetaljer, der gør din park klar til sit store øjeblik foran kameraet. Samlingen indeholder også seks detaljerede art deco-døre, biografinspirerede facader og markiser plus tre nye hegn og en klassisk stolpe med rødt reb, der vækker Hollywoods guldalder til live.
Klar til deres næste akt – filmstudietemaet kommer til Planet Coaster 2! Med over 100 robotfigurer, 20 baggrundslyde og et stort udvalg af køretøjer er det ikke dekorationselementer, der mangler. Byg din egen park med actionfilmtema, og inviter parkgæsterne med bag kulisserne med Big Screen Tour, hvor alt er muligt med filmudstyr, bevægeligt lys, bilstunts, blæsende aviser, støvskyer, ødelagt glas og meget mere!
Lys, kamera, værsgo! Sig goddag til Cornell Butterworth, den nyeste stjerne i Silver Screen Pack. Denne visionære instruktør kommer direkte fra studieområdet og er klar til en cameo i dine parker, så dine gæster står måbende tilbage.
Bring filmmagien til din park med et blockbuster-udvalg af helt nye rutsjebaner og høje karruseller. Uanset om du placerer plantegninger, der er klar til kameraet, eller bygger dine forlystelser fra bunden, kan alle forlystelser tilpasses, så de passer til den historie, du vil fortælle.
For første gang nogensinde i Planet Coaster 2 kan gæsterne nu tage en tur i biografen. Giv dine gæster lidt filmmagi, når de sætter sig og ser film i særklasse.
Nu får dine parkgæster mulighed for at opleve filmmagi, når der åbnes for rundvisninger på filmsettet i Planet Coaster 2. Hvis du ser til højre, vil du se, at disse ikoniske rundvisningsvogne kan ændres fra busser med én vogn til busser med flere vogne, så du kan tilpasse endnu mere.
Re-Motion er en moderne skinneforlystelse i simulatorstil med mange muligheder for tilpasning. Forlystelsen har justerbare robotarme, der holder sæderne, så de kan bevæge sig frit i alle retninger. Perfekt til brug af videoskærme og omgivelser til at skabe helt unikke forlystelser.