Planet Coaster 2: Pakiet srebrnego ekranu
Gwiazdorska obsada wjeżdża na plan: nowe efekty wizualne i specjalne, animatroniki, pojazdy i elementy scenerii. To nasz największy dotychczas pakiet zawartości! W tym olśniewającym pakiecie czeka ponad 650 wszechstronnych elementów scenerii. Do tego nowy artysta z prawdziwą wizją: Cornell Butterworth!
Ten efektowny motyw przeniesie Twój park w olśniewające lata 50. XX wieku. Pakiet Srebrny Ekran to nie jeden, ale aż trzy wyjątkowe zestawy ścian. Do wyboru szkło, terakota, błyszczące płytki i tynk. Dopełnij filmowe arcydzieło ekstrawaganckimi listwami w najróżniejszych kształtach i rozmiarach. Olśniewające mosiężne akcenty sprawią, że Twój park będzie gotowy na najazd kamery na detale. W kolekcji znajdziesz też sześcioro kunsztownych drzwi w stylu art déco, a także fasady i markizy rodem z kina. Trzy nowe ogrodzenia i klasyczny słupek z czerwonym sznurem wpasowują się idealnie w złotą erę Hollywood.
Motyw studia filmowego wchodzi na plan Planet Coaster 2! Nie brakuje elementów scenerii – czeka na Ciebie ponad 100 animatroników, 20 dźwięków otoczenia i cała gama pojazdów. Zbuduj własny park pełen kinowej akcji i zabierz gości za kulisy dzięki atrakcji Big Screen Tour. Możliwości są nieograniczone: sprzęt filmowy, migające światła, kaskaderskie popisy pojazdów, wirujące na wietrze gazety, kłęby kurzu, rozbijające się szkło i wiele więcej!
Światła, kamera, akcja! Przywitaj się z Cornellem Butterworthem – najnowszą gwiazdą pakietu Srebrny Ekran. Ten wizjonerski reżyser prosto z planu zdjęciowego wpadnie do Twoich parków na krótki epizod i oczaruje gości.
Wycieczka po planie zdjęciowym trafia do Planet Coaster 2. Goście staną twarzą w twarz z Twoimi filmowymi widowiskami. A po prawej stronie widać kultowe wózki wycieczkowe – możesz je zmieniać z jednoczłonowych na wieloczłonowe, co zapewnia jeszcze szersze opcje personalizacji.
Re-Motion to nowoczesna atrakcja torowa w stylu symulatora z licznymi opcjami personalizacji. Fotele osadzono na regulowanym robotycznym ramieniu, więc poruszają się swobodnie we wszystkich kierunkach. W połączeniu z ekranami wideo i scenerią stworzysz przejażdżkę, jakiej nie ma nigdzie indziej.