Planet Coaster 2: Thrill-Seekers Ride Pack
Prepare your guests for a rollercoaster of sensations with five high-adrenaline rides in the Thrill-Seekers Ride Pack!
Prepare to spin, whirl and wow your guests with the Thrill-Seekers Ride Pack. Create and customise a swirling sensation with five high-adrenaline new attractions that are sure to provide your guests with the ride of a lifetime - if they're brave enough!
Spins and loops galore! This impressive coaster can rotate its cars faster and faster, until the world becomes a thrilling, spinning blur.
Hop on board this streamlined launch coaster! Elegant yet powerful, this ride offers a whirlwind adventure for all ages.
Engage your guests in a dizzying dance as they stand tall on a shared surfboard and ride a 540° wave!
Swirl round and round on this mesmerising contraption. Witness the endless spins of the Strike: everything can rotate, from the core to the gondolas: the perfect design for a high-intensity experience!
Ready to get swept into a wild vortex? Get your guests on the Whirlpool rotating ride, a customisable fresh rebuild of the original Planet Coaster’s Psychola, and watch them spin round and round, upside down or backwards!