Planet Coaster 2: Thrill-Seekers Ride Pack
Send dine gæster på deres livs rutsjebanetur med fem forlystelser til vovehalse i Thrill-Seekers Ride Pack!
Gør dig klar til at snurre, hvirvle og imponere dine gæster med Thrill-Seekers Ride Pack. Skab og tilpas en hvirvlende fornemmelse med fem nye forlystelser, der helt sikkert kommer til at give dine gæster deres livs oplevelse – hvis de er modige nok!
Hop om bord på denne strømlinede rutsjebane! Denne elegante, men kraftfulde forlystelse byder på et hæsblæsende eventyr for alle aldre.
Inddrag dine gæster i en svimlende dans, mens de står på et delt surfbræt og rider på en 540° bølge!
Drej rundt og rundt på denne fascinerende maskine. Oplev de endeløse snoninger i Strike – alt kan rotere, fra midten til gondolerne – det perfekte design til en højintensiv oplevelse!
Er du klar til at blive fejet ind i en vild hvirvelstrøm? Få dine gæster op i den roterende forlystelse Whirlpool, som er en ombygning af den oprindelige Planet Coaster's Psychola, og se dem snurre rundt og rundt, på hovedet eller baglæns!