Planet Coaster 2: Pakiet Atrakcji Poszukiwacze Wrażeń
Wskocz na pokład tej kolejki z kalibrowanym napędem! Ta równie elegancka jak potężna atrakcja oferuje przygodę pełną zawirowań dla osób w dowolnym wieku.
Wyślij gości na zakręcony taniec na stojąco na współdzielonej desce surfingowej, pędzącej po fali 540°!
Wiruj w kółko na tym hipnotyzującym urządzeniu! Przeżyj obroty bez końca oferowane przez Strike. Obracać się tutaj może praktycznie wszystko – od rdzenia po gondole. To perfekcyjny projekt do wywołania niezapomnianych wrażeń!
Chcesz dać się wciągnąć dzikiemu wirowi? Zaproś gości na obracającą się kolejkę Whirlpool, dostosowaną i odświeżoną wersję klasycznej kolejki Psychola z gry Planet Coaster. Niech wirują bez przerwy w kółko, do góry nogami i wstecz!