Planet Coaster 2: Heyecan Tutkunları Oyuncak Paketi
540°'lik bir hız dalgasını ortak bir sörf tahtasıyla aşarken ziyaretçilerini baş döndürücü bir deneyim bekliyor olacak!
Bu muhteşem oyuncakla fırıl fırıl dönmenin sonu gelmeyecek! Strike'ın sonu gelmeyen dönüşleri ve döndürüşleri ziyaretçileri bekliyor! Bu cihazın merkezinden gondollarına kadar her şey fırıl fırıl döner... Yani yoğun ve heyecan dolu bir lunapark deneyimi isteyen ziyaretçiler için birebir!
Bu baş döndürücü girdapta coşmaya var mısın? Planet Coaster'ın Psychola adlı orijinal oyuncağının yeni ve özelleştirilebilir versiyonu Whirlpool ile ziyaretçiler baş döndüren bir deneyime merhaba diyecek! Binenler ister tepetaklak ister arkaya doğru fırıl fırıl dönerken sen de arkana yaslanıp izlemene bak!