Planet Coaster 2: Toybox Pack
Unbox the fun with the Toybox Pack! Turn your park into a playful wonderland packed with five sensational rides, larger-than-life toys, and colourful cities, built block-by-block straight from your childhood.
Enter a vivid world born from your imagination, where every corner is filled with colour, nostalgia & fun. Marvel as the heroic Entertainer, Max Stormcloud keeps your park safe from evil (and your guests happy!).