Planet Coaster 2: Toybox Pack
Luk op for legen med Toybox Pack! Omdan din park til et vidunderligt eventyrland med fem sensationelle forlystelser, overdimensioneret legetøj og farvestrålende byer, der er bygget klods for klods direkte fra din barndom.