Grand Carousel: The quintessential circular spinning platform ride. Your guests will delight as they watch the lovely variety of seating types and styles rise and fall gracefully with the music.
Chair-O-Plane: Take to the skies with joy on this traditional suspended seating carousel. Height, tilt and speed all change throughout the duration of the ride, keeping your guests guessing as they sore through the air.
Helter Skelter: Have your guests ascend this classic and iconic amusement tower via an interior staircase, before gliding back down to earth on the spiral slide wrapped around the Helter Skelter’s exterior.
Monte Leone: Visitors will ride under cover on this vintage family ride. A ring of undulating 2-seat carriages spin and tilt around the Monte Leone’s central point. Once at full speed, a canopy emerges to envelope the guests and carriages alike, altering the ride experience.
Hyperspin: Spin your guests back in time with this jazzy open-top Waltzer. Freely rotating seats whirl along a circular conveyor belt, propelling your guests through spin after exciting spin.
Buoyancy: Those brave enough to enter the ocean deep will adore the Buoyancy amusement ride. Entering the instantly recognisable central diving bell, guests will be plunged downwards via hydraulic pressure and pulley system until fully submerged beneath a body of water. Once they hit the bottom, the brake is released, and the diving bell will shoot towards the surface once again.
City Peninsula - Wooden: Fashioned after the coasters of old, the City Peninsula is a classic wooden rollercoaster with four benches per car, allowing for eight riders to enjoy the rides rolling, gliding and twisting track simultaneously.
Eddie Fun Mitchell Company – Wooden – Side Friction: Four riders per car, two sets of wheels. No seatbelts, straps or harnesses. This antique wooden coaster is a thrilling ride from a distant era long passed.
Whitelake Amusement Shore - Wooden - Wild Mouse: With a small footprint and rapid elevation changes relative to the car’s speed, this wooden side friction coaster utilises sharp corners and aggressive turns with little banking to excite and thrill your park guests.
Dart Kinetics - Antique Powered Cars: This tracked and gas-powered amusement ride uses quaint, antique styled cars to take your guests on a steady trip back through time.