Grand Carousel: Den klassiske karrusel, som bør være i enhver forlystelsespark. Dine gæster vil more sig, mens de betragter de mange forskellige slags sæder gå op og ned i takt med musikken.
Chair-O-Plane: Flyv op blandt skyerne i denne traditionelle hydrauliske karrusel. Flyvehøjde, hældningsvinkel og fart ændrer i løbet af turen, så dine gæster konstant vil overraskes over, hvornår de bliver skudt opad.
Helter Skelter: Dine gæster kan ad den indvendige trappe gå hele vejen op i det klassiske og ikoniske forlystelsestårn og så rutsje hele vejen ned igen ad den spiralformerede rutsjebane, som er på ydersiden.
Monte Leone: Gæsterne kører under et overdække i denne vintage familieforlystelse. Topersoners vogne cirkler om midten af Monte Leone, mens de vugger og snurrer rundt. Når topfarten er nået, folder der sig en baldakin ud, som omslutter både gæster og vogne, hvilket ændrer oplevelsen helt.
Hyperspin: Tag dine gæster med på en snurretur tilbage i tiden med denne smarte rundtosseforlystelse under åben himmel. Sæderne roterer frit, mens de kører rundt på transportbåndet og snurrer dine gæster rundt og rundt og rundt og rundt.
Buoyancy: En fantastisk forlystelse til alle, der er modige nok til at dykke ned på bunden af havet. Gæsterne træder ind i den ikoniske dykkerklokke og bliver ved hjælp af hydraulikken skudt ned under vandets overflade. Så snart de rammer bunden, slippes bremsen, og dykkerklokken skyder igen op mod overfladen.
City Peninsula – Wooden: City Peninsula er en klassisk trærutsjebane med fire sæder i hver vogn, så hele otte gæster kan være sammen om at opleve den rullende, glidende og mavesusende rutsjebanetur.
Eddie Fun Mitchell Company – Wooden – Side Friction: Fire gæster i hver bil og to sæt hjul. Ingen sikkerhedsseler eller stropper, der holder dem fast. Denne antikke trærutsjebane er en forlystelse fra en svunden tid, og den kan virkelig få det til at suse i maven.
Whitelake Amusement Shore – Wooden – Wild Mouse: Denne forlystelse fylder ikke meget på kortet, fordi den med sine sidehjul på vognene kan dreje skarpt og hurtigt komme op og ned i højden, så dine gæster er sikret en tur, der vil få dem til at skrige af begejstring.
Dart Kinetics – Antique Powered Cars: Dine gæster kan køre en tur tilbage i tiden i denne benzindrevne forlystelse, som giver dem gammeldags biler, der kører fremad langs et spor.