Planet Coaster 2: Pakiet Kolejek Vintage
Grand Carousel: klasyczna obracająca się atrakcja z platformą. Goście z zachwytem będą korzystać z pięknych i różnorodnych stylów siedzeń, łagodnie wzlatujących i opadających w takt muzyki.
Chair-O-Plane: wznieś się radośnie w przestworza na tej tradycyjnej karuzeli z podwieszanymi siedzeniami. Wysokość, pochylenie i prędkość zmieniają się przez cały czas jazdy, dzięki czemu goście nigdy nie będą wiedzieć, co ich czeka podczas lotu.
Helter Skelter: niech goście wejdą na górę tej klasycznej i kultowej rozrywkowej wieży po schodach wewnątrz, tuż przed zjazdem na ziemię po spiralnej zjeżdżalni owiniętej na zewnątrz.
Monte Leone: ta klasyczna atrakcja rodzinna pozwala na jazdę pod zadaszeniem. Falujący pierścień 2-osobowych wagoników obraca się i przechyla wokół centralnego punktu Monte Leone. Po osiągnięciu pełnej prędkości wyłania się zadaszenie, które osłania zarówno gości, jak i wagoniki, zmieniając doznania z jazdy.
Hyperspin: przenieś gości w przeszłość dzięki tej jazzowej atrakcji z otwartym dachem. Swobodnie obracające się siedzenia wirują na okrągłym pasie taśmowym, poddając gości serii ekscytujących obrotów.
City Peninsula – drewniana: City Peninsula to klasyczna drewniana kolejka, wzorowana na najstarszych modelach. Cztery ławeczki na wagonik pozwalają jednocześnie ośmiu osobom na jazdę po krętym, strzelistym i nachylonym torze.
Eddie Fun Mitchell Company – drewniana – tarcie z boku: cztery osoby na wagonik, dwa zestawy kół. Brak pasów bezpieczeństwa, pasków lub uprzęży. Ta zabytkowa drewniana kolejka to ekscytująca atrakcja z odległej przeszłości.
Whitelake Amusement Shore – drewniana – Wild Mouse: niewielkie rozmiary i szybkie zmiany wysokości w stosunku do prędkości wagonika pozwalają tej drewnianej kolejce z tarciem z boku wykorzystać ostre zakręty i agresywne zmiany kierunku z odrobiną przechylenia do zaskoczenia i zachwycenia gości w twoim parku.
Dart Kinetics – stare wagony z napędem: ta torowa atrakcja napędzana gazem wykorzystuje stylowe i klasycznie wyglądające wagoniki do wysłania twoich gości na spokojną podróż w przeszłość.