Planet Cube: Edge
Planeta Sześcian jest atakowana przez tajemniczych najeźdźców, a jej mieszkańcy nie są gotowi do walki. Większość sześcianów pędzi do najbliższego wyjścia, ale kanciasty technik o imieniu Edge chce spróbować ocalić świat. Oczywiście pomogą mu w tym koledzy z pracy i genialny doktor Quadratus, a także bogaty arsenał eksperymentalnej broni...
To prędka i wymagająca dużych umiejętności platformówka, w której wykorzystasz swój refleks i nieograniczoną liczbę żyć, by walczyć z hordami najeźdźców oraz będziesz unikać zagrożeń i pułapek, próbując ocalić świat.
Planet Cube: Edge to rozrywkowa platformówka typu run and gun, pełna wyzwań i zabawy na długie godziny.
Dwukolorowy, podwodny obszar planety Sześcian, starannie namalowany, jest spełnieniem marzeń każdego miłośnika pixel art. Każdy piksel został precyzyjnie umieszczony w odpowiednim miejscu, od odległego dna oceanu, po najmniejsze szczegóły laboratorium badawczego.
Świat gry jest pełen wyrazistych, pełnych charakteru sześcianów, najechanych przez rasę kreatywnych przeciwników dysponujących arsenałem broni takiej jak potężne czołgi czy olbrzymie mechaniczne kraby.
Ale oprócz pikseli odnajdziesz tu też płynne animacje w stylu filmowym, w których powaga historii jest rozładowywana dowcipnymi dialogami, wywołując uśmiech na twarzy gracza w każdym momencie gry.