Planetary Genesis: Felis
Po utworzeniu planety, która ci się spodoba, zbliż się do niej i obserwuj szczegóły.
Obserwuj, jak stworzona planeta wygląda z kosmosu, a jak z powierzchni.10. * Jeśli nagłe wahania liczby klatek na sekundę spowodują teleportację gracza do wnętrza planety lub poza nią, co uniemożliwi rozgrywkę, użyj przycisku resetowania pozycji, aby powrócić do lokalizacji wyjściowej.
Cele wydajnościowe: minimalne 1080p/niskie/30 kl./sek.; zalecane 1080p–1440p/wysokie/60 kl./sek. Wynik testów przeprowadzonych na pojedynczym systemie referencyjnym (Ryzen 7 3800X, RTX 2070 SUPER, 48 GB RAM) z przewidywanym skalowaniem do innych sprzętów. Rzeczywista wydajność może się różnić.