Dołącz do walki w sieciowym trybie wieloosobowym z maksymalnie 24 graczami w gigantycznej podmiejskiej potyczce. Używaj unikalnych zdolności każdej z klas w 6 trybach gracz kontra gracz – w tym nowej arenie walk – i poczuj bitewny dreszczyk emocji.
Konflikt rozszerzył się, obejmując regiony rozciągające się poza miastem Neighborville. Połącz siły z maksymalnie 3 znajomymi w społecznościowym Szałowym Parku i odbij Zdziwaczały Las, Urwistą Górę i Centrum Miasta Neighborville. Rośnij w siłę!
Rozkwitnij, by dołączyć do stuletniej walki pomiędzy roślinami i zombie dzięki 20 w pełni konfigurowalnym w momencie premiery klasom, w tym dostępnej dla każdej frakcji klasie gry zespołowej. Nadaj każdej postaci niedorzeczny wygląd i zwariowane uzbrojenie, które pokażą twoją wyjątkową osobowość.