This time, bring the fight to the zombies. Go on the offensive as the plants to reclaim Suburbia, or stop the botanical invasion and preserve Zomburbia in all-new game modes.
6 new classes join the cast, making for 14 playable character classes. Choose from more than 100 playable plants and zombies from the past, present and future and stand out as you fight.
The struggle for Suburbia is in full bloom across 12 maps bursting with personality and humor. Fight your way through Zombossified cityscapes and crowded airspaces, all layered with hidden secrets waiting to be discovered.