Playa Golf
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Playa Golf is a golf simulator intended to be played using launch monitors (e.g. Garmin R10) and external connectors to bridge the data.