Australiens største racerløbsrivalisering kommer til Project Motor Racing. Aussie Rivals Pack fører to ikoner fra 2013 V8 Supercars-æraen sammen: 2013 Ford Falcon FG og 2013 Holden Commodore VF. Blå mod rød. Ford mod Holden. Årtier med stammeloyalitet, familieskænderi, nederlag og sejre i Bathurst samt minder om søndag eftermiddage, der er pakket ned i to uforglemmelige V8 touring-biler samt én gratis DLC-pakke.
Disse maskiner er bygget til fremtidens bil-æraen, og de kombinerer al den rå attitude, der gjorde de australske V8-racerløb til en af verdens mest populære kamppladser for touring-biler: 5L V8-kraft, baghjulstræk, store bremser, brutale kantsten, store udskridninger og masser af luft samt alle de gnidninger, du nogensinde får brug for.