Australia’s greatest racing rivalry comes to Project Motor Racing. The Aussie Rivals Pack brings together two icons from the 2013 V8 Supercars era: the 2013 Ford Falcon FG and 2013 Holden Commodore VF. Blue versus red. Ford versus Holden. Decades of tribal loyalty, family arguments, Bathurst heartbreak and glory, and Sunday-afternoon memories all packed into two unforgettable V8 touring cars and one free DLC pack.
Built for the Car of the Future era, these machines combine all the raw attitude that made Australian V8 racing one of the world’s most loved touring car battlegrounds: 5L V8 power, rear-wheel drive, big brakes, brutal kerbs, big slides, and big air and all the rubbin’ is racin’ you’ll ever need.