Race 5 fire-spitting icons from a wild, unhinged era of speed, noise, and excess when the rulebook was torn up and engineering vision ran rampant. Known as the “Silhouette Formula”, Group 5 transformed road cars into wide-bodied monsters with flared arches, mammoth wings, and ground-hugging aero to create one of the most thrilling eras in motorsport history.