Kør om kap i 5 ildsprudlende ikoner fra en vild og uhæmmet æra med fart, støj og overflod, da regelbogen blev smidt ud og ingeniørernes visioner gik amok. Group 5 er kendt som "Silhouette Formula", og den transformerede gadebiler til brede monstre med udspilede buer, kæmpevinger og lav aero for at skabe en af de mest spændende æraer i motorsportshistorien.