A curated collection of ’60s and ’70s racing icons. From GT homologation legends to prototype pioneers and lightweight classics, the GT Icons Pack delivers raw, analogue fun across three defining classes of vintage motorsport.
The GT Icons Pack brings together 9 cars that mark a unique era of sports car racing, when raw power, basic aerodynamics, and mechanical grip shaped the identity of every grid. This Pack showcases 3 distinct classes from the late-’60s and early 1970s, each representing a different philosophy of speed and the unique machines that dominated that decade.
GT 70 reflects the rise of homologation specials—cars built to win on Sunday and sell on Monday. From the precision of the Porsche 911 Carrera RSR 3.0 to the brute power of the Corvette C3 and Ford Capri RS3100, these cars demand poise, commitment and respect.
Sports Car 67 takes you into prototype racing’s golden age. High downforce experiments like the era-defining Chaparral 2F line up alongside icons such as the Ford GT40 Mk IV and Lola T70 Mk 3. Big power, dodgy aero, edgy reliability.
GT 60 completes the pack with 3 lightweight, analogue racers—the Shelby Daytona Coupe, Jaguar E-Type Lightweight, and Corvette Grand Sport—that reward drivers able to live with sideways action fun.
No driver aids, no nannies. Just you and your talent. Enjoy them all on a scanned version of the American road track “Rocky Knoll Raceway”.