En organiseret samling af racerikoner fra 60'erne og 70'erne. GT Icons Pack leverer rå, analog underholdning, lige fra GT-homologationslegender til prototypepionerer og letvægtsklassikere, på tværs af tre definitive klassiske motorsportsklasser.
GT Icons Pack samler 9 biler, der markerer en unik æra for sportsbilløb, hvor rå kraft, grundlæggende aerodynamik og mekanisk greb formede hvert felts identitet. Denne pakke omfatter 3 forskellige klasser fra de sene 60'ere og tidlige 70'ere, der hver repræsenterer en unik fartfilosofi og de forskelligartede maskiner, der dominerede det årti.
GT 70 afspejler fremkomsten af homologationspecialister – biler bygget til at vinde om søndagen og blive solgt om mandagen. Disse biler kræver kontrol, engagement og respekt, lige fra præcisionen i Porsche 911 Carrera RSR 3.0 til den rå kraft i Corvette C3 og Ford Capri RS3100.
Sports Car 67 tager dig med ind i guldalderen for prototypeløb. Eksperimenter med høj downforce såsom den æradefinerende Chaparral 2F stiller op sammen med ikoner som Ford GT40 Mk IV og Lola T70 Mk 3. Stor kraft, smidig aero og dristig pålidelighed.
GT 60 fuldender pakken med 3 analoge letvægtsracerbiler – Shelby Daytona Coupe, Jaguar E-Type Lightweight og Corvette Grand Sport – der belønner kørere, som nyder sidelæns action.
Ingen kørerhjælp, ingen barnepiger. Kun dig og dit talent. Nyd dem alle på en scannet version af den amerikanske vejbane "Rocky Knoll Raceway".