Pakiet GT Icons Pack wprowadza 9 samochodów należących do wyjątkowej epoki wyścigów samochodów sportowych, kiedy to czysta moc, podstawowa aerodynamika i przyczepność mechaniczna stanowiły o każdym wyścigu. Ten pakiet przybliża 3 odmienne klasy z przełomu lat 60. i 70., z których każda uosabia inną filozofię prędkości oraz wyjątkowe maszyny, które zdominowały tę dekadę.
Model GT 70 odzwierciedla rosnącą popularność samochodów homologacyjnych – pojazdów tworzonych po to, by wygrywać w niedzielę i sprzedawać się w poniedziałek. Od precyzji Porsche 911 Carrera RSR 3.0 przez brutalną moc Corvette C3 i Forda Capri RS3100 – samochody te wymagają opanowania, zaangażowania i szacunku.
Sports Car 67 przenosi cię do złotej ery wyścigów prototypów. Eksperymenty z wysokim dociskiem, takie jak definiujący epokę Chaparral 2F, stają w szeregu obok ikon, takich jak Ford GT40 Mk IV i Lola T70 Mk 3. Ogromna moc, wątpliwa aerodynamika i nieobliczalność.
Zestaw dopełnia GT 60 z trzema lekkimi, analogowymi ścigaczami, Shelby Daytona Coupe, Jaguar E-Type Lightweight i Corvette Grand Sport, nagradzającymi kierowców, którym niestraszna jest jazda bokiem.
Żadnych systemów wspomagania, żadnego niańczenia. Tylko ty i twój talent. Ciesz się nimi wszystkimi na zeskanowanej wersji amerykańskiego toru drogowego „Rocky Knoll Raceway”.