GT Icons Pack saf gücün, temel aerodinamiklerin ve mekanik yol tutuşunun her bir yerleşimin karakterini şekillendirdiği eşsiz döneme damgasını vuran 9 arabayı bir araya getiriyor. Bu Paket; 60'lı yılların sonundan ve 1970'lerin başından, her biri hızın farklı bir felsefesini ve o döneme hükmeden eşsiz makineleri temsil eden 3 farklı sınıfı sergiliyor.
GT 70, pazar günü yarış kazanıp pazartesi satılacak şekilde tasarlanan tescilli arabaların yükselişe geçişini yansıtır. Porsche 911 Carrera RSR 3.0'ın hassasiyetinden Corvette C3'ün ve Ford Capri RS3100'ün ham gücüne kadar bu araçlar istikrar, özveri ve saygı gerektirir.
Sports Car 67 seni prototip yarışlarının altın çağına götürür. Dönemin tarzını belirleyen Chaparral 2F gibi yüksek bastırma kuvveti deneyleri, Ford GT40 Mk IV ve Lola T70 Mk 3 gibi ikonların yanında sıralanmıştır. Büyük güç, riskli aero, alışılmışın dışında sağlamlık.
GT 60 paketi, yanlamasına aksiyon eğlencesiyle yaşamasını bilen sürücüleri ödüllendiren, 3 hafif ve analog yarış arabasıyla tamamlıyor: Shelby Daytona Coupe, Jaguar E-Type Lightweight ve Corvette Grand Sport.
Sürücü yardımı yok, bakıcılık yok. Bir sen varsın, bir de yeteneğin. Her birinin tadını Amerikan yol pisti "Rocky Knoll Raceway"in taranmış sürümünde çıkar.