Get behind the wheel of some of the most extreme examples of high-performance cars ever raced in the GTE Decade Pack and battle it out in one of the most thrilling and competitive classes in GT racing history.
Get into your favourite ride from elite brands such as Aston Martin and more, and strap-in for intense Balance of Performance racing action from a fabled era in GT racing.