Sæt dig bag rattet i nogle af de mest ekstreme eksempler på biler med høj ydelse, som nogensinde har været på banen i GTE Decade Pack, og dyst med i en af de mest spændende og konkurrenceprægede klasser i GT-racerhistorien.
Sæt dig ind i din yndlingsbil fra elitemærker som Aston Martin og flere, og gør dig klar til intens Balance of Performace-raceraction fra en sagnomspunden æra inden for GT-racerløb.