Sięgnij po pakiet GTE Decade Pack, zasiądź za kółkiem najbardziej ekstremalnych samochodów wyczynowych, jakie trafiły na tory wyścigowe, i stań do rywalizacji w jednej z najbardziej porywających, a zarazem wyrównanych klas w historii wyścigów GT.
Pokieruj ulubionym wozem ze stajni elitarnych marek, jak Aston Martin, i przygotuj się na wyścigowe emocje podczas startów w systemie Balance of Performance rodem z legendarnej epoki wyścigów GT.