GTE Decade Pack ile bugüne kadar piste çıkmış en yüksek performanslı arabalardan bazılarının direksiyonuna geç ve GT yarış tarihinin en heyecan verici ve rekabetçi sınıflarından birinde mücadele et.
Aston Martin ve dahası gibi seçkin markalardan en sevdiğin arabaya bin ve GT yarışlarının efsanevi bir döneminde heyecanlı bir dengelenmiş yarış aksiyonu için kemerlerini bağla.