Nine iconic Japanese prototypes from two defining eras, plus the demanding Takimiya Circuit. Raw speed, wild aero, and pure racing intensity.
Experience the pinnacle of Japanese prototype racing with the Japanese Prototypes Pack. This DLC brings together two definitive eras of Japan’s most iconic racing category for Project Motor Racing, alongside the demanding and technical Takimiya Circuit.
Raw, analogue, and uncompromising, this era defined a generation of Japanese motorsport.
Whether you’re chasing lap times or competing in hard-edged racing, the Japanese Prototypes Pack delivers the performance, character, and intensity that make these machines some of the most distinctive racing cars ever built.