Ni ikoniske japanske prototyper fra to afgørende æraer samt den krævende Takimiya. Rå fart, vild aerodynamik og rendyrket racingintensitet.
Oplev højdepunktet inden for japansk prototype-racing med Japanese Prototypes Pack. Denne DLC bringer to afgørende æraer fra Japans mest ikoniske racingkategori til Project Motor Racing sammen med den krævende og tekniske Takimiya.
Rå, analog og kompromisløs – denne æra definerede en hel generation af japansk motorsport.
Uanset om du jagter omgangstider eller kaster dig ud i benhård racing, leverer Japanese Prototypes Pack den performance, karakter og intensitet, der gør disse maskiner til nogle af de mest karakteristiske racerbiler nogensinde bygget.