Dziewięć kultowych japońskich prototypów z dwóch przełomowych er oraz wymagające Takimiya. Surowa prędkość, szalona aerodynamika i czysta intensywność ścigania.
Poczuj szczyt japońskich wyścigów prototypów z Japanese Prototypes Pack. To DLC do Project Motor Racing łączy dwie przełomowe ery najbardziej kultowej japońskiej kategorii wyścigowej, a do tego zawiera wymagający i techniczny tor Takimiya.
Niezależnie od tego, czy walczysz o czasy okrążeń, czy rzucasz się w bezpardonowe wyścigi, Japanese Prototypes Pack zapewnia osiągi, charakter i intensywność, które czynią te maszyny jednymi z najbardziej wyrazistych samochodów wyścigowych, jakie kiedykolwiek zbudowano.