Today’s Gen3 Aussie V8s meet current TA2 American muscle and historic Trans-Am attitude at one legendary US track. Nine V8s, two iconic layouts, one Power Pack.
The V8 Power Pack brings three distinct breeds of big-engine V8 racing to Project Motor Racing, then sends all nine icons to Michelin Raceway Road Atlanta for fast, flowing, full-noise action.
In V8 Evo, today’s Gen3 Aussie V8s come to PMR with the 2023 Chevrolet Camaro AU V8SC and 2023 Ford Mustang AU: rear-wheel drive, big brakes, serious aero, and the kind of door-to-door commitment that makes every corner feel personal.
In T/A2, the 2022 Chevrolet Camaro TA/2, 2022 Dodge Challenger TA/2, and 2022 Ford Mustang TA/2 battle it out in loud muscle-car silhouette action: close, physical, and refreshingly short on excuses.
Then Historic T/A brings the mythical roots of American road racing to sim racers: the incomparable 1971 AMC Javelin T/A, 1970 Ford Boss Mustang T/A, 1970 Plymouth Barracuda T/A, and fabled 1969 Chevrolet Camaro T/A. Mechanical grip, body roll, throttle steering, live rear axles, and the kind of acid-dipped chaos only Trans-Am could get away with. Sideways action strongly encouraged.
Michelin Raceway Road Atlanta ties it all together. Home of Petit Le Mans, famous for fast esses, heavy braking zones, blind crests, and kerbs that will happily judge your suspension, nerve, and confidence.