De moderne australske Gen3 V8'ere møder de aktuelle amerikanske USV8-muskelbiler samt den historiske USV8-attitude på én legendarisk bane i USA. Ni V8'ere, to ikoniske layouts, én Power Pack.
De moderne australske Gen3 V8'ere tager V8 Evo med til PMR samt 2023 Chevrolet Camaro AU V8SC og 2023 Ford Mustang AU: baghjulstræk, store bremser, seriøs aerodynamik og den type dør til dør-engagement, der gør hvert sving personligt.
I USV8 kæmper 2022 Chevrolet Camaro TA2, 2022 Dodge Challenger TA2 og 2022 Ford Mustang TA2 med larmende muskelbil-silhuet: lukket, fysisk og forfriskende fri for undskyldninger.
Den historiske USV8 bringer amerikansk vejkørsels mytiske ophav med til simulationen: de uforlignelige 1971 AMC Javelin TA, 1970 Ford Mustang Boss 302 TA, 1970 Plymouth Barracuda TA og den legendariske 1969 Chevrolet Camaro Z/28 TA. Mekanisk greb, karrosserirulning, gaspedalstyring, live bagaksler og den type syredykkede kaos, som kun USV8 udfører. Sidelæns kørsel anbefales.
Michelin Raceway Road Atlanta føjer det hele sammen. Det er hjemsted for Petit Le Mans, der er berømt for hurtige S-sving, tunge bremsezoner, blinde toppe og kanter, der sætter din affjedring, dit mod og din selvtillid på prøve.