Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Get your copy of Project Motor Racing plus all Year 1 Season Pass content with the Year 1 Bundle. Complete your ultimate motor racing experience.
Get the Year 1 Bundle for Project Motor Racing and complete your ultimate racing experience. With all the classes, tracks and content from the Year 1 Season Pass, you’ll get a copy of Project Motor Racing plus all additional content. Race 5 fire-spitting icons from a wild, unhinged era of speed, noise, and excess from the Day 1 Group 5 Revival Pack. Then add an additional 4 Content Packs and complete your ultimate motor racing experience.