Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Project Motor Racing için Year 1 Bundle'ı edinin ve nihai yarış deneyiminizi tamamlayın. Year 1 Season Pass kapsamındaki tüm sınıflar, pistler ve içeriklerle birlikte Project Motor Racing'in bir kopyasını ve tüm ek içerikleri elde edeceksiniz. İlk günden itibaren sunulan Group 5 Revival Pack ile hızın, gürültünün ve aşırılığın hüküm sürdüğü çılgın bir dönemin 5 efsanevi yarış otomobiliyle piste çıkın. Ardından 4 ek İçerik Paketi ile nihai motor sporları deneyiminizi tamamlayın.