Project Motor Racing: Year 1 Season Pass
Få alle klasser, baner og alt indhold fra det første år af Project Motor Racing med Year 1 Season Pass. Kør ræs med 5 ildsprudende ikoner fra en vild og hæmningsløs æra præget af fart, larm og overflod i Group 5 Revival Pack fra dag ét. Tilføj derefter yderligere 4 indholdspakker og fuldend din motorsportsoplevelse.