Project Motor Racing: Year 1 Season Pass
Zdobądź wszystkie klasy, tory i zawartość z pierwszego roku Project Motor Racing dzięki Year 1 Season Pass. Ścigaj się 5 legendarnymi maszynami z szalonej epoki prędkości, hałasu i przesady w dostępnym od pierwszego dnia Group 5 Revival Pack. Następnie dodaj jeszcze 4 pakiety zawartości i dopełnij swoje wyścigowe doświadczenie.