Project Motor Racing: Year 1 Season Pass
Year 1 Season Pass ile Project Motor Racing'in ilk yılındaki tüm sınıflara, pistlere ve içeriklere erişin. İlk günden itibaren sunulan Group 5 Revival Pack ile hızın, gürültünün ve aşırılığın hüküm sürdüğü çılgın bir dönemin 5 efsanevi yarış otomobiliyle piste çıkın. Ardından 4 ek İçerik Paketi ile motor sporları deneyiminizi tamamlayın.