Pocket Cars
Pocket Cars, uzaktan kumanda ile kontrol edilen arabaları sürerek harika pistlerden hızla geçebileceğiniz hızlı tempolu bir arcade savaş yarışı oyunudur.
Pocket Cars'ı keşfedin, heyecan verici arcade savaş yarışı oyunu! RC arabaları ile dinamik pistlerde yarışın, gerçek hayattaki engelleri hassasiyetle aşın. İnanılmaz arazi yeteneklerine ve yüksek hızlı boost'a sahip gerçekçi araçlarla, başka hiçbir şeye benzemeyen heyecan verici bir yarış deneyimi için hazırlanın!
Her atlayış, flip ve çarpışmanın size puan kazandırdığı Stunt Arena'da macera yaşayın!