Poker Club
Tüm zamanların en kapsamlı poker simülasyonuna hoş geldin. Küresel Poker Tour ile profesyonel bir poker oyuncusunun hayatını yaşa. Ardından bir Club'a katılarak çevrimiçi turnuvalarda ismini duyur.
Tüm zamanların en kapsamlı poker simülasyonu Poker Club'a hoş geldin. Ultra HD 4K görsellere ve nefes kesen ışın izleme teknolojisine sahip, tüm zamanların en kapsamlı poker simülasyonuyla profesyonel bir poker oyuncusunun hayatını yaşa. Zirveye giden yolculukta diğer çevrimiçi oyuncuların topluluğuna katıl ve 10'dan fazla Texas Hold'em turnuva modunda ilerlemeni takip et. Yıllanmış bir poker ustası da olsan, masaya ilk kez oturacak da olsan büyük kazanmak için oyun tarzını mükemmelleştir.
Freezeout, shootout, super-turbo, bounty ve daha fazlasını içeren 10'dan fazla Texas Hold'em turnuva moduyla yeteneklerini arttır. Toplulukla beraber çevrimiçi oynayabilir veya kendi özel oyunlarını oluşturarak kuralları sen belirleyebilirsin.
Bir Club'a katıl ve arkadaşlarınla veya dünyanın her yerinden oyuncularla takım oluşturarak ödüller kazan, toplu hedeflere ulaş ve Club'ının seviyesini arttır.
PCC Poker Tour'da rütbeni arttırarak arka odalarda oynanan küçük oyunlardan, yüklü paralar kaldırabileceğin büyük etkinliklere yüksel. Profesyonel oyuncunu kişiselleştir ve zirveye doğru ilerle.
Ralph's Pizzeria'nın bodrum katındaki küçük bahisli masalarından, ağızları açık bırakacak Infinity Arena'ya kadar tam RTX desteği ile Ultra HD 4K görsellere sahip göz alıcı mekânlarda masaya otur.