Poker Club: Złoty pakiet
Nadzwyczajna, jednorazowa oferta o niespotykanej dotąd wartości! Zwiększ kapitał o 2,4 mln żetonów i dodaj do swojej kolekcji wyjątkowe, złote dekoracje oraz lśniącą złotem talię!