Police Car Armored Cop Simulator
Jeśli lubisz grać w gry policyjne ze świetną grafiką i jeździć radiowozem, ta gra jest dla Ciebie. Policjant i gracze pancerni muszą walczyć z przestępcami w niektórych częściach miasta. W grze symulacyjnej policjanta musisz złapać przestępców i zabrać ich na posterunek policji. Symulator policji i gracze policyjnego samochodu, którzy zabiorą napotkanych przestępców podczas patrolowania miasta radiowozem na komisariat, wygrywają wspaniałe nagrody.
Wśród gier samochodowych bardzo preferowanym gatunkiem są gry policyjne. Dla graczy policyjnych i opancerzonych, którzy chcą być gliniarzami w prawdziwym życiu, ta gra policyjna zawiera wszystkie szczegóły. W tej grze policyjnej są cztery różne kamery policyjne, dzięki którym możesz doświadczyć lepszego symulatora policji. Te opcje to kamera na kole, widok z lotu ptaka radiowozu, kamera wewnętrzna i główna kamera radiowozu. W ten sposób gliniarze samochodowi i policjanci samochodów opancerzonych będą bardzo zadowoleni z symulacji.
Kolejną cechą czekającą na symulator policjanta i graczy samochodowych 3D jest to, że samochód policyjny jest uszkodzony. Podczas poszukiwania przestępców możesz rozbić się w mieście z powodu swojej dużej prędkości. Symulator policji i samochód opancerzony Gracze policji, którzy doświadczą takiej sytuacji, mogą naprawić swoje pojazdy, zabierając je do najbliższej stacji naprawczej. Gracze symulatorów samochodowych i samochodów policyjnych, którzy nie chcą jechać do miejsca naprawy, mogą naprawić radiowóz, zbierając zestawy naprawcze w niektórych regionach miasta.
W tej grze symulacyjnej, która jest jedną z gier policyjnych ze wszystkimi szczegółami, jest także stacja benzynowa. Gracze samochodów policyjnych i symulatorów samochodów, którym brakuje gazu lub go zabraknie, mogą napełnić zbiornik paliwa radiowozu ze stacji benzynowych w mieście.