Police Car Armored Cop Simulator
Harika grafiklere sahip polis oyunları oynamayı ve polis arabası sürmeyi seviyorsanız bu oyun tam size göre. Polis memuru ve zırhlı araç oyuncuları, şehrin belirli bölgelerinde suçlularla savaşmak zorundadır. Polis simülatörü oyununda suçluları yakalayıp karakola götürmelisiniz. Polis arabasıyla şehirde devriye gezerken karşınıza çıkan suçluları karakola götüren polis simülatörü ve polis arabası oyuncuları büyük ödüller kazanıyor.
Araba oyunları içerisinde yer alan polis oyunları türü oldukça fazla tercih edilen bir türdür. Gerçek hayatta polis olmak isteyen polis arabası ve zırhlı araba oyuncuları için bu polis oyununda tüm detaylar var. Daha iyi bir polis simülatörü deneyimi yaşamanız için bu polis oyununda dört farklı polis arabası kamerası bulunuyor. Bu seçenekler tekerlek kamerası, polis arabası kuş bakışı, iç kamera ve birincil polis arabası kamerasıdır. Bu sayede araba polisleri ve zırhlı araç polisi oyuncuları simülasyon deneyiminden oldukça keyif alacaklardır.
Polis simülatörü ve araba 3d oyunu oyuncularını bekleyen bir diğer özellik de polis arabasının hasar görmesi. Suçluları ararken yüksek hızınız nedeniyle şehirde kaza yapabilirsiniz. Bu durumu yaşayan polis simülatörü ve zırhlı araç polisi oyuncuları, araçlarını en yakın tamir istasyonuna götürerek tamir ettirebilirler. Tamir alanına gitmek istemeyen araba simülatörü ve polis arabası oyuncuları, şehrin bazı bölgelerinde bulunan tamir takımlarını toplayarak polis arabasını tamir ettirebiliyor.
Tüm detayları ile polis oyunları arasında yer alan bu simülatör oyununda benzin istasyonu da bulunuyor. Benzini azalan ya da biten polis arabası ve araba simülatörü oyuncuları, şehirdeki benzin istasyonlarından polis arabasının benzin deposunu doldurabiliyor.