Police Car SUV Simulator
Witamy, dzielni kandydaci na policjantów! Police Car SUV Simulator ma na celu osiągnięcie szczytu symulacji samochodów policyjnych dzięki realistycznej grafice i imponującej rozgrywce. W tej ekscytującej grze będziesz polować na przestępców za pomocą radiowozu i zapewniać sprawiedliwość w każdym zakątku miasta. Bądź przygotowany, ponieważ ta przygoda sprawi, że poczujesz się jak policjant!
W grze Police Car SUV Simulator Twoim celem jest pomyślne ukończenie misji w określonych częściach miasta. W sumie w grze jest siedem ekscytujących misji. W tych misjach musisz bezpiecznie przewieźć przestępców złapanych na ulicach na posterunek policji. Gdy przyjmiesz zadanie, rozpocznie się odliczanie czasu i musisz w określonym czasie zawieźć przestępców na komisariat policji. Jeśli uda ci się doprowadzić przestępców do celu przed upływem czasu, otrzymasz nagrodę za swój sukces. Korzystając z tych nagród, możesz dostosować swój pojazd i uczynić go bardziej imponującym. Możesz wybrać kolor samochodu według własnego uznania, dostosować pochylenie kół, wybierać spośród różnych modeli kół, dodać spojlery do pojazdu, odzwierciedlić swój styl za pomocą różnych naklejek i dostosować zawieszenie. Zbuduj swój wyjątkowy samochód policyjny i ciesz się pracą podczas służby w mieście.
Police Car SUV Simulator ma realistyczny system ruchu drogowego, który zapewnia prawdziwe wrażenia z ruchu drogowego podczas gry. Pomogłoby, gdybyś był ostrożny podczas interakcji z innymi pojazdami ulicznymi. Ponadto podczas długich misji będziesz musiał zatrzymywać się na stacjach benzynowych, aby zatankować samochód, któremu zabrakło benzyny. Jeśli Twój pojazd został uszkodzony w wyniku kolizji lub wypadku, możesz naprawić swój pojazd korzystając ze stacji naprawczej. Te funkcje zapewnią ci więcej empatii, dzięki czemu wrażenia z gry będą bardziej realistyczne i wciągające.
Police Car SUV Simulator łączy w sobie wiele funkcji, które spełnią wymagania miłośników gier policyjnych. Funkcja minimapy w grze pomoże Ci dotrzeć w wybrane miejsce szybciej i łatwiej. Korzystając z mapy, możesz nawigować w kierunku regionów, w których znajdują się misje, i lepiej podążać za celem.
Wejdź do realistycznego i pełnego adrenaliny świata jazdy samochodem policyjnym dzięki Police Car SUV Simulator! Łap przestępców na ulicach miasta, wykonuj misje i bądź dumny z tego, że jesteś policjantem. Jedź szybko, bezpiecznie i odważnie w swoim dostosowanym radiowozie.