Police Simulator
Er du klar til at tjene og beskytte? Så er det på tide, du melder dig som politibetjent hos Faremont City, hvor to vagter aldrig er ens! I Police Simulator, der er det seneste indlæg i Police Simulator-serien, er politioplevelsen blevet udvidet på alle parametre, og alle aspekter af din karriere er blevet forbedret fra byen, du patruljerer, og hændelserne, du rykker ud til, til køretøjerne, du kører i. I hjertet af denne oplevelse ligger en mangfoldig, amerikansk storby, hvor du opretholder lov og orden i alle byens distrikter fra det travle centrum med et indkøbscenter til forstæderne. Uanset om du rykker ud alene eller sammen med en anden betjent i multiplayer med crossplay-understøttelse, kommer hver patrulje med nye udfordringer og situationer, der skal håndteres. Start din karriere ved at bruge figurskaberen til at skræddersy en betjent, der passer til dine ønsker, og få erfaring på patruljer for at låse op for nye ansvarsområder, værktøjer og områder.
Påtag dig mere end 50 realistiske missioner og udrykninger, der dækker hele viften af politiopgaver i Police Simulator-serien. Nye udfordringer låses op, når du avancerer i din karriere. Start med hverdagsopgaver såsom trafik, uopmærksomme fodgængere, henkastning af affald og offentlig beruselse, inden du får adgang til udstyr, der lader dig påtage dig yderligere opgaver såsom fartovertrædere og uheld. Med voksende ansvar vil du komme i kontakt med mere alvorlige lovovertrædelser såsom besiddelse af ulovlige stoffer eller våben uden gyldig tilladelse og helt op til komplekse sager såsom butikshændelser, biltyveri og handel med narkotika. I sjældne situationer kan du endda møde bevæbnede trusler, så du kan blive nødt til at trække eller endda affyre din tjenestepistol.
Oplev spil med en politihund for første gang i Police Simulator-serien! Vælg en dedikeret hundepatrulje, og patruljér byen sammen med din firbenede partner, som du kan vælge mellem adskillige hunderacer, så den bedst passer til dine præferencer. Din partner er mere end bare backup – brug den til at fange flygtende mistænkte, opdage ulovlige stoffer og støtte dig i intense situationer.
Udrust dig til enhver tænkelig situation med et voksende arsenal af professionelt politiudstyr designet til at støtte dig i tjenesten på Faremont Citys gader. Brug dit kamera til at dokumentere uheld og gerningssteder, opstil trafikkegler og barrierer for at afsikre farlige områder, eller brug din fartmåler til at fange fartsyndere på fersk gerning. Som din karriere fremskrider, låser du op for mere avanceret udstyr, der giver dig nye ansvarsområder og muligheder i spillet. Mange redskaber kan også opgraderes gennem dine tjenestepapirer, så du kan forbedre deres effektivitet med bedre rækkevidde på din fartmåler eller ekstra ammunition til dit tjenestevåben.