Police Simulator
Topluma hizmet etmeye ve halkı korumaya hazır mısın? O zaman her vardiyanın benzersiz olduğu Faremont City polis teşkilatına katılmanın vakti geldi de geçiyor bile! Police Simulator serisinin bu en yeni oyunu, devriye gezdiğin şehirden müdahale ettiğin olaylara ve sürdüğün araçlara kadar kariyerinin ve polislik deneyiminin her yönünü geliştiriyor. Bu deneyimin kalbinde ise bir alışveriş merkezinin ve merkez istasyonun bulunduğu hareketli şehir merkezinden banliyölere kadar çok çeşitli bölgelere sahip büyük bir Amerikan metropolü yer alıyor. Olaylara ister tek başına ister çapraz platform destekli çok oyunculu modda bir polis arkadaşınla birlikte müdahale edebileceğin her devriyede, başa çıkman gereken yeni mücadeleler seni bekliyor olacak. Karakter oluşturucuyu kullanarak kendi tarzına göre bir polis memuru tasarlayıp kariyerine başla ve devriyede deneyim kazandıkça yeni sorumlulukların, araç gereçlerin, bölgelerin kilidini aç.
Police Simulator serisindeki en kapsamlı polis deneyimini sunan, kariyerinde ilerledikçe kilidini açabileceğin yeni mücadelelerle dolu 50'den fazla gerçekçi göreve ve çağrıya yanıt ver. Park ihlalleri, yasaklı yerden geçiş, yere çöp atma ya da halka açık yerde alkol alma gibi günlük görevlerle başla. Farklı ekipmanlara erişim kazandıkça hız yapan sürücüleri yakalama veya trafik kazalarını raporlama gibi ek görevlere gitmeye hak kazan. Sorumlulukların arttıkça yasa dışı madde veya geçerli izni olmayan silah bulundurma gibi daha ciddi suçlarla karşılaşacak; dükkan soygunları, araç hırsızlıkları ve uyuşturucu ticareti gibi karmaşık vakalarda görev alacaksın. Nadiren de olsa silahlı tehditlerle bile karşı karşıya kalabilir, son çare olarak silahını çekip kullanmak zorunda kalabilirsin.
Police Simulator serisinde ilk kez K9 polis köpeği oynanışını keşfet! Özel bir K9 vardiyası seç ve tercih ettiğin birkaç köpek cinsinden biriyle birlikte şehirde asayişi sağla. Köpek dostun sadece destekten ibaret değil; kaçan şüphelilerin izini sürebilir, yasa dışı maddeleri tespit edebilir ve işler gerginleştiğinde sana yardımcı olabilir.
Faremont City sokaklarındaki görevler için tasarlanmış profesyonel polis araç gereçleri ile her duruma hazırlıklı ol. Kazaları ve suç mahallerini belgelemek için kameranı kullan, tehlikeli alanları güvence altına almak için trafik konileri ile bariyerler yerleştir veya hız yapan sürücüleri suçüstü yakalamak için radar cihazından yararlan. Kariyerinde ilerledikçe yeni sorumluluklar ve oynanış fırsatları sunan gelişmiş ekipmanların kilidini aç. Birçok araç, hizmet kaydın aracılığıyla yükseltilebilir. Örneğin radar cihazının menzilini yükseltebilir ya da silahın için ek mühimmat taşıyabilir, böylece araçlarının verimini artırabilirsin.