Poly Bridge 2
Çok sevilen köprü inşa etme oyununun dönüşü muhteşem oldu! Yeni seviyeler, yeni mekanikler, yeni bir fizik motoru, atölye senaryoları ve daha fazlası seni bekliyor! Saatlerce süren eğlenceyle köprü inşa etmedeki yaratıcılığını tekrar konuştur!